Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do menu górnego
Przejdź do treści głównej
Przejdź do menu prawego
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do stopki
Powiat ikona Mapa Dąbrowa Mogilno Strzelno Jeziora Wielkie
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony Deklaracja dostępności - POWIAT MOGILEŃSKI.

 

Pobierz PDF

Deklaracja dostępności

 

Wstęp

Powiat Mogileński zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.powiat.mogilno.pl/.

Data publikacji strony internetowej: 2013-08-09.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-25.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

  • dokumenty tekstowe mogą nie zawierać tagów oraz zawierać nieopisane elementy graficzne, ponieważ były opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej lub pochodzą ze źródeł zewnętrznych
  • zdjęcia i grafiki osadzone w treści dokumentu mogą zawierać niepoprawne opisy, ponieważ były opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
  • tabele osadzone w treści dokumentu mogą nie posiadać nagłówków oraz opisów kolumn i wierszy, ponieważ były opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
  • elementy osadzone pochodzące od zewnętrznych dostawców, np. Google Maps, wyłączone są z obowiązku zapewniania dostępności

Data sporządzenia

Oświadczenie sporządzono dnia: 2022-02-23. Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: INTERmedi@ Spółka Jawna.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt np. po przez e-maila na podany adres sekretariat@powiat.mogilno.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 52 31 80 304. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Starostwo Powiatowe w Mogilnie mieści się w dwóch lokalizacjach:

Narutowicza 1 i 1a, 88-300 Mogilno,

Ogrodowa 10, 88-300 Mogilno.

 

Budynek przy ul. Narutowicza 1:

dostęp do budynku dla interesantów możliwy jest wejściem głównym od strony ul. Narutowicza, oraz poprzez dwa wejścia od strony parkingu. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przygotowanego podjazdu od strony parkingu. Przed budynkiem urzędu znajdują się 3 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku uzasadnionej potrzeby, pracownik może obsłużyć osobę zainteresowaną na parterze budynku (dotyczy to spraw geodezyjnych), jak i interesantów załatwiających sprawy w budynku przy ul. Narutowicza 1a.

 

Budynek przy ul. Ogrodowej 10:

dostęp do budynku dla interesantów możliwy jest wejściem głównym przy ul. Ogrodowej 10, oraz poprzez dwa wejścia od strony parkingu. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przygotowanego podjazdu oraz poręczy od strony wejścia głównego i przy jednym z wejść od strony parkingu. Przed budynkiem urzędu znajdują się 3 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku uzasadnionej potrzeby, pracownik może obsłużyć osobę zainteresowaną na parterze budynku po uprzednim zgłoszeniu w biurze podawczym.

 

Potrzebę skorzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się należy zgłosić co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie wysyłając wiadomość na adres e-mail: sekretarz@powiat.mogilno.pl lub telefonicznie 523180304.

INTERmedi@
  • BIP
  • PORTALE OŚWIATOWE
  • EWID
  • ZWIĄZEK POWIATÓW POLSKICH
  • FUNDACJA POWIATU MOGILEŃSKIEGO
  • SZLAK PIASTOWSKI
  • POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
  • POWIATOWY URZĄD PRACY
  • DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEMIONKACH
  • POLSKIE RADIO PIK
  • NARODOWE SIŁY REZERWOWE

Dane kontaktowe

Powiat Mogileński 
ul. Gabriela Narutowicza 1,
88-300 Mogilno
Tel.: 52 58 88 300
       52 318 03 04

fax: 52 588 82 40
E-mail:
sekretariat@powiatmogilno.pl
sekretariat@powiat.mogilno.pl
adres ePUAP:
/Starostwo_Powiatowe_w_Mogilnie/SkrytkaESP
NIP: 557-16-75-107, Regon: 092350814

Godziny pracy urzędu

poniedziałek, środa, czwartek
7:30 - 15:30
wtorek
7:30 - 17:00
piątek
7:30 - 14:00

tel.: 52 58 88 300
       52 318 03 04


Wydział Komunikacji (rejestracja pojazdów):
poniedziałek, środa, czwartek
9:00 - 15:00
wtorek
9:00 - 16:30
piątek
8:00 - 13:30

REJESTRACJA POJAZDÓW
tel.: 52 58 88 395


Pozostała cześć Wydziału Komunikacji:
poniedziałek, środa, czwartek:
8:00 - 15:00
wtorek
8:00 - 16:30
piątek
8:00 - 13:30

PRAWA JAZDY
tel.: 52 58 88 394


 

Warto zobaczyć

projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Zamknij pasek info24 Zatrzymaj pasek info24 Uruchom pasek info24
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.